Inpakken en... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu Inpakken en... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

Inpakken en...

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

13 December 2012 | Nederland, Dordrecht

Zo vlak voor dat we weg gaan, wordt het officieel. We hebben te veel ingepakt. Samen met onze fietsen mag onze bagage niet meer wegen dan 30kg. Ik heb Jorrit nog nooit zo vaak op een weegschaal zien staan!!!
Onze tassen hebben een overgewicht van 3,2 kilo. Vandaag dus weer flink dieten, want binnen 24 uur moeten ze die krijt zijn! Alles er weer uit... alles er weer in... Wat een bende in de woonkamer veroorzaakt dat! Mr Tickle vind dat wel interessant, maar ook een beetje spannend. Wat gaan we doen?

De cavia's gaan vandaag verhuizen. Zij worden de komende maand verwend door mijn vader. De oude dikke dametjes zullen de reis er naar toe wel stressvol vinden, maar ik weet uit ervaring dat ze het daar reuze naar hun zin zullen krijgen.

• 13 December 2012 - 11:41

Bart:

wat leuk zo'n reisverslag.. tot straks

• 13 December 2012 - 11:43

Wendelart:

Blijft Tickle eigenlijk ook alleen tijdens oud&nieuw (vuurwerk enzo)? Heel veel plezier samen, en die 3,2 kilo krijg je er wel af, gewoon een paar sokken en ondergoed minder en een handdoek eraf (handdoeken wegen veel, ik kwam er eze zomer tijdens 't pakken achter dat een simpele gemiddelde niet al te dikke handdoek zo al 800 gram kon zijn). En als op 21 December dan toch nog de wereld zou vergaan beleven jullie dat in ieder geval op een mooi tropisch eiland ;-) Gelukkig nieuwhaaaar alvast en fijne kerst! Wendelzus

• 13 December 2012 - 11:58

Niek:

Hoi beide, veel plezier strax!!! Geniet ervan en nou ja Rozemarijn dat worden straks hele dikke brieven over jullie ervaringen.... Niek

• 13 December 2012 - 22:57

Lieneke: