Dubai - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

Dubai

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

15 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Aţ Ţawār

Ruim vijf uur vliegen voelt als een filmmarathon. Terwijl jullie van je avond genieten is het hier 1 uur geweest. Het eten was bar weinig, er was niet doorgegeven dat we vegetarisch wilden, dus hongerig vallen we aan op een verenigde Arabische statenpizza. Onze trappers zorgen voor lachsalvo's en ratelende security - dames in hoofddoek. Dat veroorzaakt ook een glimlach bij ons.
In Nederland hadden we veel bekijks met onze joekels van dozen en Jorrit had zelfs leuke gesprekken met bagagepersoneel. Bij inchecken werd zo niet moeilijk gedaan, dat we wensten dat we zelf niet zo ons best hadden gedaan zo min mogelijk mee te nemen.
Nu snel inchecken voor volgende vlucht.

• 15 December 2012 - 10:15

Wanderer To The Sea:

Zo spannend, wat zijn jullie nu ver weg, vreemd om je dat voortestellen. Ik dacht gisteren (vrijdag) wel aan jullie hoor, en bedacht toen dat ik eigenlijk geen idee heb hoe lang de totale vliegreis duurt. 20 uur gok ik? Had ik moeten vragen voor jullie vertrokken. Een ding is zeker: jullie zullen geen witte kerst hebben :-P maar een zonnige kerst. Groetsels van wendelzus

• 15 December 2012 - 10:31

Lieneke:

Ja, het zal wennen zijn, dat eten!
    We hopen dat jullie goed kunnen fourageren in SriLanka.
    Dikk kus.

• 19 December 2012 - 11:57

Marco Kleijn:

Goed te lezen dat het inchecken van jullie bagage voor weinig problemen heeft gezorgd. Ik zie dat jullie vegetarisch wilden eten en dat dat niet gelukt is. Ik zal kijken of ik dat nog voor de weg terug kan regelen voor jullie.
    Groeten, Marco

• 19 December 2012 - 12:02

Marco Kleijn:

Jullie krijgen op de terugweg zowel tussen Colombo en Dubai als tussen Dubai en Amsterdam beide een vegetarische maaltijd! Ik heb het net in het systeem ingevoerd.