rondje Negombo - 15km - Reisverslag uit Palangature West, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu rondje Negombo - 15km - Reisverslag uit Palangature West, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

rondje Negombo - 15km

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

16 December 2012 | Sri Lanka, Palangature West

Na een pittig ontbijt op z'n Sri Lankaans gegeten met rechterhand (en heel veel ananas om de tong af te koelen) nemen we de fiets voor een rondje Negombo. Het is erg wennen aan het verkeer, de drukte, de routebeschrijving en de wegen. We trekken veel aandacht. Ze willen een praatje, bewonderen de fiets of zitten er zelfs aan. Elkaar verstaan onderweg is lastig. We rijden verkeerd en komen bij een supermarkt. Daar is het koel en groot. En spotgoedkoop.
We vinden de weg uiteindelijk dank zij de fiets-gps weer.
Het was geen lange tocht, maar toch wel moe (en warm) rusten we uit bij het zwembad.

Nu regent het en dat maakt het heerlijk koel buiten!!!

• 17 December 2012 - 13:29

Lieneke:

Wat een leuke kerstkaart hebben jullie verzonden!
    Groet van Dick en Marianne.
    kus Lieneke

• 17 December 2012 - 18:14

Charlotte:

Wat een leuke blog site is waarbenjij.nu toch! onwijs leuk om jullie verslagen te lezen.
    Fijn dat jullie en de spullen heel huids zijn aangekomen. N-joy! :-)

• 18 December 2012 - 08:37

Niek:

Dank je wel voor de kerstkaart!!! Fietsen jullie ook zo met de kerstslingers rond? Veel plezier nog.
    Niek

• 18 December 2012 - 09:06

Marie-Jose:

HA die sportievelingen,
    Wat stoer zijn jullie zeg!
    Zo op het fietsie door de herrie met een herkenbaarheid van 0 onderweg. En dan via een verkoelende supermarkt naar het zwembad. Tja, dat heb je dan ook wel verdiend! Geniet van al het heerlijks want boerenkool blijft boerenkool!
    Warme groetjes en tot snel.

• 19 December 2012 - 12:05

Marco Kleijn:

Leuk te lezen hoe jullie eerste ervaringen zijn met Sri Lanka.
    Weet je wat ook goed helpt tegen pittig eten? Blussen met witte rijst.
    Veel plezier verder.