Merry Christmas - Reisverslag uit New Town, Australië van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit New Town, Australië van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

25 December 2012 | Australië, New Town

De app van waarbenjij.nu kan onze foto's niet uploaden. Meestal hebben we ook geen WiFi.
Wanneer mogelijk lezen we zo veel mogelijk jullie reacties, we kunnen helaas niet terug reageren.

We wensen iedereen een fijne Kerst!

Met ons gaat alles goed, op wat stoelgang problemen na.

• 25 December 2012 - 17:03

Opa En Oma:

Wij wensen jullie een heel gezegende kerst en heel veel liefs, en een behouden thuis komst. groetjes opa en oma.

• 25 December 2012 - 17:32

Wendelzus:

Vrolijk kerstfeest samen! Wij hadden gisteravond warme gluhwein en chocolademelk in de kerstnachtdienst in Geldrop. Ik heb gebeden voor een veilig vervolg van jullie reis en een goede thuiskomst. Heb ik alleen vergeten te vragen om beter weer en minder regen voor jullie ;-) maar dan wens ik jullie dat bij deze als kerstwens. Veel plezier! groetsels, Wendela