afscheid van Sri Lanka - Reisverslag uit Palangature West, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu afscheid van Sri Lanka - Reisverslag uit Palangature West, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

afscheid van Sri Lanka

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

10 Januari 2013 | Sri Lanka, Palangature West

De laatste tocht zit er op, we hebben in totaal 1231km door Sri Lanka gefietst. Door de kletterende regen en in de brandende zon met 35graden. We zijn veel aardige en behulpzame locals tegen gekomen en maar enkele mensen die we liever vermeden. We zijn erg mooi natuurschoon voorbij gereden, van bosrijk landschap tot aan de golvende zee met uitgestrekt strand. Maar ook door stinkende steden met veel verkeer, waar je met een zwart roetlaagje op je gezicht uit komt gereden. We zijn veel straathonden en katten tegengekomen en puppy voor het meenemen langs de kant van de weg. Maar ook kakkerlakken die door het restaurant heen kruipen en muggen en bloedzuigers, die ons rode sap maar al te graag lusten. De overnachtings locaties waren niet altijd even perfect, maar daar was de prijs dan ook wel naar.
Het belangrijkste is, dat we een erg leuke vakantie hebben mogen ervaren en er geen grote problemen zijn opgetreden met onze gezondheid en de fietsen.
We hopen nu op een veilige terugkomst (met de extra aankopen) en zijn blij onze ervaringen met iedereen te kunnen delen.

We verwachten morgen om 13:40 te landen op Nederlandse bodem.

• 10 Januari 2013 - 09:51

Lieneke:

W hopen jullie morgen weer in de armen te sluiten.
    Goede reis!
    Kus, Lieneke.

• 10 Januari 2013 - 11:55

Bart :

Wat een fantastisch avontuur om op terug te kijken.
    Op onze Loesje scheurkalender staat een uitspraak : Als je later mooie herinneringen wilt hebben moet je ze nu maken. dat geldt zeker voor jullie! En ik mocht het meeste mee beleven! Bij het lezen van ieder stukje ging er bij mij een film draaien. Via youtube zag ik ook prachtige video's en foto's naar aanleiding van de plaatsen die jullie aan deden.
    Lieverds, tot bij aankomst. En een piepprrr van dè dames.
    xxx Bart

• 10 Januari 2013 - 13:15

Jan En Tessie :

Hallo vakantiegangers

• 10 Januari 2013 - 13:20

Jan En Tessie :

Hallo vakantiegangers, de tijd van gaan is voor jullie gekomen, wij hebben erg genoten van de reisverslagen en wensen jullie en goede terugvlucht toe, hopen voor jullie dat de overgang naar het koude nederland niet te erg zal zijn. groeten van ons en tot ziens.

• 10 Januari 2013 - 18:58

Wendela:

zo gauw alweer terug! Ikhad jullie graag willen verwelkomen maar moet 's ochtends werken en lig 's middags in de tandartsstoel :-( tot heel erg gauw, ik wil al jullie verhalen horen, foto's zien, aankopen bewonderen en zien hoe heerlijk bruin jullie zijn geworden. En voor de terugweg: Buen Camino!

• 11 Januari 2013 - 22:32

Tinka:

Lieverds,
    Wat een reis! Wat een bijzondere belevenissen hebebn jullie daar opgedaan, indrukken, beproevingen, verrijkingen....Ik hoop dat jullie een hele goede terugreis hebben en ben héél benieuwd naar jullie verhaal! Nu eerst maar bijkomen en alles verwerken of moeten jullie direct weer aan de slag?! Dank voor de prachtige kaart! Superattent, en heel leuk om een stukje mee te mogen reizen via jullie verslagen!
    Liefs en tot gauw!