Kandy - Reisverslag uit Kosgaspitiya, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu Kandy - Reisverslag uit Kosgaspitiya, Sri Lanka van Jorrit en Rozemarijn - WaarBenJij.nu

Kandy

Blijf op de hoogte en volg Jorrit en Rozemarijn

27 December 2012 | Sri Lanka, Kosgaspitiya

Na een pittige klim de bergen in, een zoektocht naar de juiste weg en een afwisseling van warme douche en hete zon kwamen we aan in Kandy. Wat een gore stinkstad! En het verkeer is zo druk, de plaatselijke bussen zijn levensgevaarlijk voor ons, arme fietsertjes. Er was nergens plaats voor ons :( na zes hotels geprobeerd te hebben vonden we een plekje in een koloniaal landhuis naast de autoweg. Binnen is het zalig rustgevend, al hoor je de autoweg af en toe wel. Voor een goede prijs Bed&Breakfast onderhandeld. (Door tijdens onderhandelingen weg te lopen kregen we één ontbijtje gratis) Maar 's nachts was het raak. Als twee gillende keukenmeiden sprongen we van bed naar bed wegens zo'n giftige kakkerlak. Die beesten zijn nog behoorlijk slim. Jorrit ving het beest uiteindelijk met een tupperwarebakje. (Waar tupperware al niet goed voor is) Toen hebben we de gastvrouw gehaald die het dier met een spray doodde. Daarna durfden we weer rustig te gaan slapen.

• 28 December 2012 - 12:38

Charlotte:

Wat een story's... ik moet erg denken aan de film 'Arachnafobia' bij jullie spin verhaal *shhh*. Wat een avonturen hebben jullie beleefd! spannend allemaal :-) Pas goed op jullie zelf en n-joy.

• 29 December 2012 - 10:16

Bart:

Hoi lieverds!
    Allereerst de hartelijke groet van Veger en Blik.
    op dit moment genieten ze weer van groen,- oranje- en appel schillen voer.
    Dus prr,prr piep en ..... (stilte)
    Wat ge weldig om jullie stemmen en beelden te ervaren. En wat een avonturen.
    En ik maar denken dat jullie in het zuiden van het eiland zouden blijven... Nee het HELE LAND wordt door jullie bekeken.
    Ga zo door met genieten van dit geweldige avontuur.
    Liefs Bart

• 29 December 2012 - 15:24

Lieneke:

hoi lieverds.
    Steeds weer benieuwd naar nieuwe berihten!
    Ik griezel soms van jullie verhalen en vind jullie dapper!
    Groet, kus.Lieneke.